Shimex är klar!

Ssebiragala Shimex klar för Skogså IF.
Shimex har haft en bra säsong bakom sig i Alvik som har gett eko bland andra klubbar i norrbotten som har velat ha hans namnteckning. Men Shimex valde Skogså IF.

-Välkommen tillbaka Shimex till Skogså IF. Hur känns det?
Det känns väldigt bra att komma tillbaks till Skogså. Tycker att de har fått ihop ett riktigt bra lag och jag ser fram emot att göra mitt bästa för Skogså.

-Du var med matchen mot LSK som vi vann med 3-1 i lördags och då spelade du på vänsterkanten, är det där du vill spela?
Jag kan spela i stort sett i alla dem offensiva positioner men trivs som bäst på den vänsterkanten. Det är där jag har fått spela mest i dem senaste 3 åren.

-Vad är dina styrkor offensivt?
Tycker att jag är ganska kvick, har bra spelförståelse tillsammans med bra kombinationsspelet och är ganska bra på att göra poäng.