Sista genrepet.

Skogså möter Bodens BK FF 2 klockan: 10:00, Söndag 29/4 på Boden arenan i sista matchen innan seriepremiären nästa lördag mot Harads. Såhär säger Skogsås tränare Ivan Nordqvist:

Vi har många borta på semester i fjällen och dylikt, 8-9 potentiella startspelare handlar det om men det är fantastiskt att vi ändå har 15 spelare på pappret till matchen. Det är några som får bevisa och få chansen att vara med i startelvan. Det är en oerhört viktig match för oss eftersom vi inte har spelat så många träningsmatcher i år, bl.a ett par inställda matcher pg.a dåligt väder. Förra matchen i gruppfinalen coop cup mot division 3 laget Storfors så gjorde vi en mycket bra match, det stod 1-1 i 70 minuter men efter att vi fick en utvisning så orkade vi inte riktigt. (Storfors vann mot Kiruna idag i deras seriepremiär) Vi får tuffast möjliga öppning i seriestarten nästa helg, vi möter nämligen de solklara seriefavoriterna i mina ögon ”Real Harads”