Skogså presenterar nyförvärv!

Välkommen tillbaka Emil!

Efter 3 år i Heden IF så har Emil Johansson 24 år valt att komma tillbaka till Skogså IF. En bra och seriös kille som kommer göra mål på Åvallen 2022!

Välkommen tillbaka till Skogså IF, hur känns det?
-Det känns bra, väldigt kul att vara tillbaka på åvallen, kul att träffa gamla och nya spelare samt ledare.

14 mål senaste säsongen och totalt 29 mål på de 3 senaste säsongerna, vad är hemligheten?
-Tror inte de finns nån hemlighet, bara borra ner skallen och tro på de man gör, vilja vinna, vilja avgöra matcher, och ge sig själv rätt förutsättningar inför varje match

Vad har du för förväntingar inför 2022 med Skogså IF?
-Det kommer bli bra, verkar vara ett hungrigt gäng, med bra målsättning och alla strävar så högt dom kan och gör allt dom kan så kommer skogså gå bra iår, för egen del så vill jag utvecklas, känns som bra bensin att få prova en högre division och få presentera sig själv på bästa möjliga sätt.