Dags att presentera nästa nyförvärv!

Sportchefen i Skogså ligger inte på latsidan trots covid-19. Skogså har varit noga när man har värvat denna säsong. Det är inte bara fotbollsskunskaperna som är viktiga utan också hur personen är och hur man funkar i laget.  Vi kan stolt presentera Oskar Widén till föreningen!

Såhär säger Oscar själv om varför valet föll på Skogså:

Hjärtligt välkommen till Skogså IF, Hur känns det att ha skrivit på för skogså if och att få bära den vit/röda tröjan?

Det Känns extremt bra att skriva på för skogså och att försöka bidra med så mycket som möjligt till laget.

Du kommer från IFK Luleå senast. Vad fick dig att skriva på för Skogså IF?
Jag kände att jag ville ta nästa steg i min karriär och testa på lite nya äventyr.

Vad är de som gör att de känns lockande att komma till skogså nu?
De verkar vara ett bra lag som tror på sina spelare och har kommit upp i division 3

För oss som inte känner dig berätta gärna lite vem du är & vad dina styrkor är?
Jag är en person som är ganska löpstark och tvekar inte att gå in i en duell. Jag är en driven person som gillar nya utmaningar i livet.

Har du någon hälsning till alla vit/röda supportrar där ute?
Jag ska försöka bidra med så mycket som möjligt för klubben och träna hårt

Tillsist vad förväntar du dig av Skogså IF under 2020?
Jag förväntar mig att ett seriöst gäng som kommer laddade till matcher och vill vinna och bli bättre.

Återigen hjärtligt välkommen till skogså IF

/skogså media.

/May Mahlangu