Kvalplatsen blev vår!

På bilden: Två utav planens bästa spelare, Madhi Mohammadi och Mujtaba Hakimi.

Såhär säger Skogsås tränare Ivan Nordqvist efter 3-0 vinsten mot Notvikens SK 2:

Det känns oerhört bra och skönt, men jag har dock knappt rösten kvar. Vi genomförde matchen precis som vi hade pratat om innan, ha tålamod, ingen stress. Sen får vi lite lägen men Notviken var giftiga på sina fasta situationer. Det var skönt när Madhi skruvade in frisparken och sen när Hakimi gjorde 2-0 på straff kändes det ganska säkert. Jag visste samtidigt att Luleå SK ledde med 2-0 och att dom följde våran match, de måste såklart blivit stressade när de visste att de måste ta poäng nu när vi är på väg mot seger. Sedan tycker jag Ohtana/Aapua är väldigt proffsiga och tar fram det lilla extra för att vända och vinna matchen, de är väldigt rättvisa seriesegrare.

Tycker att vi gör en fantastisk laginsats, Hertan är i kanonform och vi har gjort 14 mål framåt på de 4 senaste matcherna. Abdi och Dennis gör det riktigt bra med de förutsättningarna att vi har tre mittbackar borta. Nu ser jag framemot kvalet, där har vi ingenting att förlora.